پروژه کامل ریموت کنترل کد لرن به زبان بیسیک

دسته بندي : فنی و مهندسی » برق، الکترونیک، مخابرات

در ریموت های لرنینگ از انکدر OTP "one time programmable" Encoder  استفاده می شود. این انکدر ها دارای پایه های آدرس نمی باشند و دارای آدرس 20 بیتی منحصر به فردی می باشند که قابل تغییر نبوده و ثابت می باشند. با توجه به آدرس 20 بیتی می توانیم بیش از 1 میلیون کد آدرس داشته باشیم. آی سی خاصی جهت دیکد کردن اطلاعات OTP وجود ندارد و برای این کار ما از میکروکنترلر ها استفاده می کنیم.

براي اينكه هر ريموت را به گيرنده معرفي كنيم كه اصطلاحا مي گويند لرن كنيم  بايد در مدار گيرنده از كنترل كننده اي استفاده كنيم كه بتواند  اطلاعات دريافتي را ديكد كند كه بهترين گزينه استفاده از يك ميكروكنترلر مي باشد وظيفه ميكروكنترلر اين مي باشد كه اطلاعاتش را از ماژول گيرنده راديويي دريافت كرده و از بين نويز محيط و امواج مختلف و زيادي كه در محيط وجود دارند اطلاعات درست فرسنده خود را بگيرد و آنها را ديكد كند تا بتواند تشخيص دهد اولا اطلاعات ارسالي مجاز مي باشند يعني فرسنده به گيرنده معرفي شده باشد دوما چه كليد يا كليد هايي فشرده شده است و در انتها فرمان مربوطه را صادر بكند .

دسته بندی: فنی و مهندسی » برق، الکترونیک، مخابرات

تعداد مشاهده: 3092 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .ZIP

حجم فایل:242 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    شماتیک کامل مداردر خدمت شما عزیزان قرار داده می شود و می تواندی از روی آ« به راحتی هرنوع پی سی بی مد نظر خود را طراحی کنید
    همچنین برنامه کامل آن به زبان بیسیک برای میکروکنترلر ATMEGA8 ارائه داده شده است.


  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل شماتیک مداری + سورس کامل به زبان بیسیک + فایل پروتئوس