پروژه آمار رابطه درآمد خانوار با معدل دانش آموزان

دسته بندي : علوم پایه » آمار
بخشی متن:
این پژوهش به دنبال یافتن پاسخ به سؤال زیر است که آیا بین درآمد خانواده دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی آنان رابطه‌ وجود دارد؟ پاسخ به این فرضیه که بین درآمد خانواده دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی آنان رابطه وجود دارد از اهداف این پژوهش به شمار می رود.
اين پژوهش با توزيع پرسشنامه بين دانش آموزان آغاز گشت. در اين رابطه داده ها جمع آوري شده و مورد ارزيابي و تجزيه و تحليل قرار گرفتند. در اين بررسي از محاسبات آماري، نمودارها استفاده شد.
جمع آوري داده ها مي توانست از دو طريق مصاحبه و پرسشنامه انجام شود ولي روش پرسشنامه به نظر مناسب تر آمد. در اين نظرخواهي، اسامي خواسته نشده بود تا دانش آموزان بتوانند با خيالي آسوده پاسخ هاي خود را بدهند. از طريق مصاحبه ممكن بود دانش آموزان به دلايلي پاسخ هاي درست ندهند و مدت زمان بيشتري مورد نياز بود.
در پرسشنامه از رابطه محل استقرار دانش آموزان در كلاس و وضعيت درسي آنان  و معدل دانش آموزان چقدر است؟ يك نسخه پرسشنامه و برخي جداول حاوي اطلاعات ضميمه اين گزارش است.

فهرست مطالب:
مقدمه   
جمع آوري داده ها   
جداول آماري   
تجزيه و تحليل داده ها
جداول آماري   
نمودار ها   
ارزيابي مشكلات   
نتايج   
نتيجه گيري   
پرسشنامه
دسته بندی: علوم پایه » آمار

تعداد مشاهده: 6071 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:128 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان و دانش آموزان رشته آمار


  • محتوای فایل دانلودی:
    اين پروژه شامل مقدمه، جداول آماري، نمودارها، نتايج و پرسشنامه در قالب فايل word و قابل ويرايش و آماده چاپ مي باشد كه براي درس آمار و مدل سازي دبيرستان آماده شده است.